2020. január 18., szombat

Szeretni és szeretve lenni és erre vágyni…

     Az alkotói léthez társul egyfajta önzőség és a nőkben ott van a vágy, hogy családjuk legyen és hogy szeressenek. És én valóban jobban vágyok arra, hogy szeretve legyek, mint hogy alkossak. A szerelemmel ittas percek feledtetik bennem az alkotás iránti vágyamat. Megszűnök létezni és csak a szeretett személyt látom mint valami isteni lényt. És csak arra vágyok, hogy ő is ugyanúgy csodáljon és tökéletesnek lásson. Közben pedig nem vagyok tökéletes. Én tudom és érzem, hogy előbb utóbb ő is rájön és akkor szertefoszlik a varázs. Egy tékozló alkotó vagyok. Abban a percben amikor rájövök, hogy nincs tovább remény újra visszatérek az alkotáshoz, mert tudom, hogy az ott marad nekem. Mint egy szülő, akit milliószor megbánthatsz és eldobhatsz, de a végén mindezek ellenére is tárt karokkal vár. Nem fogja felhánytorgatni a hibáidat és nem kell megfelelni neki. Lecsupaszíthatod magad és megmutathatod a testedet borító sebeket. Ott lesz mindig. Még akkor is ott lesz, ha nem szeretnek és akkor is, ha te nem szereted magad. Nem kell előtte félni és elbújni. Tudom, hogy újra és újra eldobom majd, mert családot akarok, mert szeretnék még gyereket, szeretnék egészséges életet, szeretnék normális megbecsült polgár lenni. De amikor fáj, akkor írnom kell. Írni cél nélkül. Kiokádni a sorokat és a világ elé tárni. Átélni a pillanatot. Néha őrjöngve, máskor pedig csendesen szemlélni az elmúlást. Elfogadni, hogy nem mindenki szerethet. Elsirathatom azt akit szeretni szeretnék, de viszont nem szeret. A mulandó perceket, a pillanatnyi extázist. Irigyelhetem azokat akiknek van és sajnálhatom magam.

    Ma szakadékot éreztem. Hiába az ölelés, hiába a beszélgetés. A közöttünk tátongó mélység áthidalhatatlannak tűnt, de nem akartam kimondani. Nem karácsonykor… Aztán hallgattunk. A hallgatás fájóbb volt minden szónál. Talán ő sem akarta most. Maradt a csend. Pedig vágytam rá, hogy kimondjam, hogy nem akarok már tovább várni és nem hiszem, hogy ennek a randevúzást imitáló dolognak lenne bármi értelme. Hogy nekem ez így fáj. És tudom, hogy nem fog már szeretni. Legalábbis nem úgy. Hagyjuk az egészet és engedjük szabadon egymást. Hagyja, hogy találjak valakit aki elfogad engem. És hagyja, hogy én megbékélhessek önmagammal. Még van bennem szeretet, de már bennem sem ég a tűz. Legyen vége. Már eleget fájt. Elfáradtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Öngyónás

Nem titkolt vágyam, hogy egyszer szeretnék egy romantikus ponyvaregényt írni. Csak-hát valamiért nem áldott meg az Isten engem a vaksággal. ...