2020. január 19., vasárnap

A hülyeségkapcsoló: Az érzelmi hipochondria

    Nem is értem, hogy mi a baj az orvosokkal. Senki sem képes komolyan venni az én vélt vagy valós halálos betegségeimet… Már félek elmenni az orvoshoz, mert biztosan hülyének néz.


     A napokban újra ellátogattam a bőrgyógyászhoz és ismételten megtudtam, hogy nincs gombám. Akármennyire is szeretném bemagyarázni magamnak, de nincs. A probléma tényleg a fejemben van.


-De doktornő. Nézze meg a körmeimet. Be van repedve és ez a gomba egyik jele…
-Az a cipőtől van. Nyomja a cipő és azért reped be.
-És a bőrhámlás… Az nem gomba? És viszket is.
-Akárhogy is nézem nincs itt gomba. Csak nagyon érzékeny a bőre és krémezni kell.
-Tényleg nincs semmi bajom? Például a kisujjnál a köröm nagyon meg van vastagodva.
-Nincs. Nem létezik olyan ember akinek normális lenne a lábán a kisujja.
-Komolyan?
-Higgye el nekem, hogy nincs gombája!


     Igaz ami igaz, a fejemmel van az igazi gond. Biztosan mindenki utál is miatta. Napok óta csak fekszem, bőgök és köhögök. A lakásom pedig romokban hever. A köhögés is biztosan pszichoszomatikus. Depresszióm van. Igazából semmi, de semmi köze nincs ahhoz, hogy szakítottunk Sünivel és a süntüskék még fájnak. Nem, nem. Nekem depresszióm van. Nem megfázás, és nem is a cigaretta okozza a bajokat, hanem a depresszió. Bekapok egy valeriánát. Az majd mindent megold.


     A gödör kellős közepén csücsülök. Csúf vagyok és nem szeret senki. Na jó, anyu biztos, hogy szeret… Meg a legjobb barátnőm is… Meg Gery… Meg Márkocska… Meg Márk… De nőként senki sem szeret… Talán Csabi… De ez mind nem számít, mert Süni nem szeret és most vége van a világnak.


     Nincs semmi értelme az életemnek. Meg akarok halni! Viszont, ha öngyilkos leszek akkor esetleg kísértet lesz belőlem és akkor boldogtalan leszek a halál után is… Ez egy nagy NO-NO. Boldog állapotomban kell meghalnom. Mondjuk egy áttáncolt éjszaka után szexelni egy jót, vagy kettő-hármat, édesen elaludni és akkor meghalni… Öngyilkosnak lenni túlzottan is kockázatos.


     Depresszióm van mert nem alszom este. Nappal viszont képes vagyok. És ha el is alszom akkor is két órával később arra ébredek, hogy csurom víz a hátam és a hajam és reszketek. Bár nem kellene este koreai sorozatokat néznem addig amíg nem tudom nyitva tartani a szemem már többet, aztán nappal is folytatnom… És az is meglehet, hogy a három pléd már sok...


     Aztán ott van még az evés kérdése. Egész nap nem eszek semmit aztán rendelek valami vackot amivel aztán halálra eszem magam. Te jó ég mennyi küzdelem árán sikerült leadnom pár kg-t aztán három nap is elég hozzá, hogy minden egyes ledolgozott kg visszamásszon. Vajon mennyit kell ahhoz edzenem, hogy újra eltűnjenek a pizza és a banános nutellás palacsinta nyomai. Persze a szobám átlagos hőmérséklete 15 fok, a konyhában pedig nincs fűtés. Normális ember nem bújik ki az ágyból ilyen hidegben főzni, nem hogy hideg salátát enni...


    De tényleg depressziós vagyok. Hónapok óta nem volt erőm semmit sem írni. Vagy csak szimplán egyszerűen ami foglalkoztatott, arról nem szabadott írnom. Amúgy meg csak sorozatokat néztem és próbáltam lemozogni a fölös kg-kat… Az, hogy most éppen írok ez csupán a kivételt erősítő szabály...


     A lakásom egy romhalmaz. Á, de majd holnap megcsinálom... Majd, ha meleg lesz. Majd, ha jön hozzám valaki. Gyorsan írjuk is meg egy barátnak, hogy ha nem jön hozzám látogatóba/filmet nézni, akkor megesz a kosz... Addig meg csak én látom. Végül is csak egy kicsit lusta vagyok.


     Az életem is egy romhalmaz. Nincsen senkim, csak az anyám, meg a bárátok, meg a lakásom, ami ugyebár egy romhalmaz…


    A napok csak úgy elmúlnak. Mindenki más dolgozik, én meg csak nézek ki a fejemből. Egy cégnek sem kellek. Nem mintha nagyon jelentkeztem volna mostanság munkákra. A cégem pedig folyamatosan basztat, hogy mikor kívánok már visszamenni dolgozni… Meg az egyszem helyre is behívtak állásinterjúra, ahová jelentkeztem… A tanítványom anyja pedig folyton mondogatja, hogy jelentkezzek már az ő cégükhöz… Á, de úgysem lennék nekik elég jó… Csak az angoloknak. De, a nem létező micsodám kivan már a sok utazással! Miért nem lehet ezt a munkát itthon is ugyanennyiért csinálni? Kellene sok féreglyuk…


    Bárki bármit mond én csúnya vagyok. Az, hogy idegen férfiak szólítanak le a Glasgowban, a Blöffben vagy az edzőteremben.. az csak annak tudható be, hogy rossz a szemük. Bennem tényleg nincs semmi vonzó. Túl nagy a mellem, túl sok rajtam a plusz kg, és az arcbőröm is csúnya. Ez borzasztó!


A szakítás utáni sebnyalogatás…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Öngyónás

Nem titkolt vágyam, hogy egyszer szeretnék egy romantikus ponyvaregényt írni. Csak-hát valamiért nem áldott meg az Isten engem a vaksággal. ...