2018. szeptember 13., csütörtök

Leskelődő

Langyos estéken vékony hálóingben az ablak párkányára ülök. Nézem ahogy emberek vonulnak az utcán. Szívom a cigarettát. Okádja a füstöt köröket róva a szélcsendben. Bejár minden utat. Átáramlik a testemen. Lassan öl. Csendesen mérgez. 
 
Az emberek csak mennek. Egyre csak vonulnak. Mindig tartanak valahová. Mennek, követve a semmit. Célokat kergetve. Néha felnéznek. Nevetnek, vagy elborzadnak, esetleg csodálkoznak.
   
Mind félnek.
   
Én is félek.
   
Ha nem ismernek, nem szólnak. A nők a legrosszabbak. Egy pillanatra felnéznek. Lesütik a szemüket. Majd vágnak egy fintort és elmenekülnek. Ők sosem nevetnek. A férfiak mindig mosolyognak. De a nők... Számukra én döntöm porba az erkölcsöt.
  
Szégyen, szégyen, micsoda szégyen.
  
Mert a hálóing áttetsző és nincs alatta más csak az én testem. Az én folyton romló erkölcstelenül domborodó hideg vérű testem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Öngyónás

Nem titkolt vágyam, hogy egyszer szeretnék egy romantikus ponyvaregényt írni. Csak-hát valamiért nem áldott meg az Isten engem a vaksággal. ...